“I'm sick and tired of being sick and tired.”

Ont i halsen, svullen i luftrören och trött som en gris :) Sovit konstigt inatt med...:/

Anthony ska vara här idag för Linn jobbar :) Sötpojken som redan blivit 2 år...coolt att titta på dom och se hur stora dom blivit och hur fort det har gått :D
Linn höll kalas för Ante igår, mycket trevligt. Det var jag Engla, Tommy, mamma, Estelle och Nadja. Ronja, Ann-Britt, Karolina och Fabian. Sara, Angelina och Therese och givetvis Misha :) Mycket trevligt som sagt. Lika kaotiskt som alltid men kul ändå..haha.

Tommy kom hit igår efter sin spelning så nu ligger han och sover ikapp några timmar...hade också velat sova längre men mitt "alarm" ringde vid 7 första gången och vid 9 kom Linn så det var bara att röva sig upp. Engla måste ha somnat om igen så hon var också ganska nyvaken när jag klev upp :)

Ska åka till pappa sen och hjälpa honom leta rätt på sitt pass för han funderar på att åka till portugal. Han frågade om jag ville med...Jag föreslog att vi skulle åka till Egypten istället men det ville han då rakt inte...bara att inse att det inte kommer bli någon Egypten resa för mig :( Buhuhuhu *gråter en skvätt*

Nej, bäst jag sätter lite fart att komma iordning så jag kan åka sen...:D


Kommentarer
Postat av: Therese

Ja det är helt sjukt vad fort tiden har gått! De blir stora fort de små! :P

Kul att träffas igen också! Synd bara att jag var tvungen att åka så snabbt hade varit kul att stanna en stund! :D Men min lillasyster fyllde också år så det blev två kalas för mig! :D

kram

2009-09-29 @ 19:09:55
URL: http://theresefesan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0