I eat bitches like you for breakfast...

Helt ok dag :) trött som bara fan men sånt man får ta. Har haft monstren idag...eller ja, ett monster har jag ju alltid men idag har jag haft bägge två. Pratar givetvis om Engla och Anthony som av någon outgrundlig anledning alltid får mig att känna mig som 50 när dagen är slut. Dom slåss, dom härjar, dom förstör, dom leker och dom klättrar, allra helst på mig!

Det hemska "by-larmet" gick förut...som vanligt var jag tvungen att ringa och kolla så att Tommy var ok, han är ju typ den enda som kuskar omkring på vägarna här neri. Han var helt ok och inte ens i säffle idag...dumma mig, det är ju onsdag :/ Vi babblade i alla fall en liten stund om dittan och dattan och kom på att jag ska försöka följa med till 50´s den 3 oktober när han spelar...Yeeey! Gillade det stället! Jag och Tommy var dit i lördags och lyssnade på Revivals, kanon skickliga killar! Såg en massa läskigt och roligt folk...fylltrattar av alla dess slag varpå en blev utkastad och en annan försökte nalla på min rumpa....My oh my!

På tal om barnen, de sitter just nu intryckta i ett av mina kökskåp som två sardiner samtidigt som de kastar saker över heeeeeela köksgolvet. Lär kanske orka röva mig dit och plocka ut dom...then again, skadan är redan gjord och dom är vänner för första gången på hela dagen. Får låtsas att jag inte sett dom än och sen gå och säga "ajajaj" som blivit mer eller mindre det första och det sista ord man säger till dom under en dag! MONSTER!!!! Nej är också ett väldans tacksamt uttryck hos oss morsor med barn i den här åldern....kan inte förstå varför barnen lär sig säga "nej" före "ja".....^^ Monstren slog som två galningar förut när jag stekte ägg, Engla fick in ett par rejäla slag och Anthony var inte sen med att slå tillbaka, bägge grinade och skrek, hängde sig i ett varsitt ben och gallskrek "MAAAAAAAAMMAAAAAAAA" samtidigt som äggen sprätte och jag var livrädd att det skulle träffa dom...:S

Stör mig på den där snorungen mer än någonsin nu...Ni begriper antagligen inte speciellt mycket av detta och "vem fan är snorungen" med det bryr jag mig inte om. Måste få skriva och gnälla på detta lilla omänskliga väsen som hemsöker mina mardrömmar och får mig att känna mig vansinnigt barnslig själv på samma gång! Känns som om hon är med överallt i allt jag gör trots att hon egentligen inte alls är det...blev rörigt det här! Avskyr henne i alla fall!

Önskar alla och allt kunde försvinna ur min lägenhet i typ 5 timmar eller nåt så jag fick städa ordentligt....ni anar inte hur det ser ut....Behöver tvätta också...behöver det verkligen men det har inte blivit mycket gjort idag ändå. Somnade när jag skulle lägga Anthony i förmiddags och sov tillsammans med honom i 2½ timme...:/

Nä nu får jag allt ta och ägna mig åt barnen en stund...höres!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0