If you've got them by the balls, their hearts and minds will follow...

Människor är sååå fega. Vänder kappan efter vinden, pratar skit bakom ryggar för att sedan le stort och låtsas som ingenting. Tyvärr är detta något jag fått erfara mycket! Kanske är det så att folk inte tycker om mig och att jag är såååå pratvänlig, gör massa fel, retar folk på mig??? Ja jag vet då inte vad det är men stör mig på det gör jag hur som!
Jag har en vän som blivit tillsammans med världens satmara, jag vet det men det vet inte han. Jag har ingen som helst anledning att säga det till honom heller, its non of my business really :( Kommer det någonsin på tal däremot så tänker jag berätta vad jag vet annars får han väl upptäcka det själv antar jag...:/

Åh jag har blivit besatt av att hitta den rätta...klänningen?! What liksom...jag hatar klänningar men nu är jag helt galen! Måste hitta den bästa! Funderar på att låta någon jag känner sy en åt mig...har fan inte råd att lägga flera tusen på en klänning heller....hmmmmmmm!

Englis sover, jag är hungrig och jag måste mocka, känns inte så rockigt faktiskt! Men mamma är hos mormor och dessutom har hon tagit stallet heeeelt själv hela sommaren så det ska väl inte vara för mycket begärt att "lazy-ass-Sandra" gör det för en gångs skull.....

Mat och en snus skulle sitta fint nu...kanske skulle ta och göra iordning nåtAshamed Smileys

Well, see you later!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0