It was just a little suicidal gesture, that's all.

Har jobbat med B.N ikväll. Hon är sååå rolig. Hon kallade mig "lilla hjärtat" och inte på ett nedlåtande sätt, kan ni tänka er :) Mycket bra kväll som sagt :D

Saknar att prata med H, har inte hört mycket av honom nu de sista 2 veckorna...skit trist men jaja. Kan ju gärna inte tvinga honom :(

Träffade Angelica en sväng också innan jag började, hon stod utanför så vi passade på att babbla lite. Saknar dom allihop, Angelica, Emma, Madde, Roine...till och med lille Nicklas...Fast ni är ju inte så långt bort egentligen. Vi får ta oss i kragen och styra upp det här nu ;) Partyyyyyy!

Hjärtat fick en spelning imorgon...Braaaa det :) Han skulle iväg och rigga redan idag så är det bara han åker hem och byter om efter jobbet imorgon utan att behöva tänka på nå mer :) Han var så glad förut när han ringde och berättade att hans nya diskmaskin stod och gick på bänken, rent blev det också ;););)

Lilla häxan har inte uppdaterat sin blogg...avskyr henne men måste ändå följa den på nåt vänsters vis :/ Weird men det känns bättre att "checka" henne än att inte veta nå om vad hon gör eller säger....Åååååh vad jag avskyr henne!!!!

Tycker jag har varit vansinnigt duktig på att skriva nu i ett par dagar. Ska till och med försöka hålla den nya trenden vid liv så jag slipper  alla spydiga kommentarer från "la familia"....

Nä men om man skulle göra nå vettugt kanske...äta, duscha och sova lät som tre alldeles förträffligt vettiga saker!!! Eller?

Puss puss på er!

Kommentarer
Postat av: Gitsie

Jag saknar dig, E, M och R också, vi måste verkligen försöka ses snart. Ska du jobba något under helgen? Jag jobbar 7-16 på söndag.



Kram

2009-09-04 @ 06:06:21
URL: http://gitsie78.blogg.se/
Postat av: Anonym

Saknar oxå er;-)

2009-10-02 @ 14:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0