“Love is what makes you smile when you're tired.”

Det känns idag att det var mycket igår....

Igår förmiddag åkte jag, pappa och Engla in till IKEA för att handla lite nytt till hans nya lägenhet. Mötte upp Linn och åt först innan vi började leta prylar och gardiner. Vi plockade på oss gardinstänger och persienner och satte sedan av mot gardin avdelningen....där jag givetvis stannar! Han ska väl ha nåt på gardinstängerna också eller?! Pappa tittar uppgivet på mig och säger "måste på dass" och försvinner iväg...Linn babblar med Engla och utbrister efter 4 minuter eller nåt sånt "Detta är den tråååkigaste avdelningen på hela IKEA"....Sandra upprörd!!!!! Efter det kläcker hon ur sig "Äsch, huvudsaken är väl att det finns ett par i varje rum" Färg, form eller utseende över lag hade trydligen ingen som helst betydelse.....Wipeout Theme Song

Efter IKEA hjälpte jag pappa med lite tjafs i gamla lägenheten och sen åkte jag och Engla hemåt. Stannade i Grums och handlade lövbiff och lite annat, hem bytte om, kastade in mig i bilen igen, åkte till Tommy och började med maten! Hade en jätte trevlig kväll med T och I...senare, lagom till kaffe och Idol kom T-R och gullade med Engla...haha!

Sov hos Tommy inatt men åkte hem imorse för att duscha...(måste ha mitt schampo) och plocka lite här hemma innan vovven kommer. Jag får hem en schäfer tik idag, mina kussars hund som behöver ett (förhoppningsvis) tillfälligt hem. Allt för att A ska slippa bekymra sig och kunna koncentrera sig på att bli frisk igen!

Hörs senare! Pussar!

Kommentarer
Postat av: Madelen

Men du.. nästa gång du passerar mina hemtrakter får du allt ta en dig svängom hem till mig och säga HEJ! Och framförallt om du stannar för att handla i denna lilla hålan:-D

2009-09-18 @ 12:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0