“Our incomes are like our shoes; if too small, they gall and pinch us; but if too large, they cause us to stumble and to trip.”



Imorse gick jag upp kl 04.45...hade en auktion på Tradera som jag bara SKULLE vinna...vilket jag givetvis gjorde. Finns väl ingen annan som är uppe den tiden för en auktion...för ett par skor men som de flesta vet så är jag helt fanatisk när det kommer till skor...Blev nöjd och vann ett par till när jag ändå satt där och glodde..hahaha.

Siwan ringde nyss och ville ha in mig på jobb ikväll...gärna det :) Jobbar lördag med så det känns skönt att jag får in och annan timme här och där :) Behöver fortfarande något fast dock. Är vansinnigt trött på att sitta hemma och inte veta nå hur det blir när räkningarna kommer.

La Engla för en liten stund sen men hon krånglar där inne fortfarande...trots att hon var så trött :/ Jaja, hon somnar väl till slut hoppas jag.

Såg att en kompis hade lagt ut en youtube länk på fb förut så jag gick in och kikade.....värsta bra bandet "the baseballs" såååååå jävla bra. Slänger in videon så ni får se och höra själva :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jo man tycker ju att dom borde göra det, jag anmälde och vet att en kompis till mej också har anmält och förhoppningsvis väldigt många mer!

2009-09-22 @ 14:24:25
URL: http://mesandra.blogg.se/
Postat av: Gitsie

Hallå vännen. Hur gick det igår, jag väntar spänt på en rapport! Vi hörs. KRAM

2009-09-23 @ 07:51:46
URL: http://gitsie78.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0