“We shape clay into a pot, but it is the emptiness inside that holds whatever we want.”


Vet egentligen inte vad jag ska skriva. Känner mig tom! Tänker visserligen på lille Anthony...heeeela tiden, är arg på hans korkade pappa!
Känns som om hela världen blivit galen, även människor jag trodde mig känna har visat tydliga tecken på ren galenskap!

Känner mig besviken på männsikor, speciellt mycket på vissa.

Blev medbjuden ut idag men fick som vanligt tacka nej :( Vet inte riktigt när jag ska känna att jag kan slappna av och ta hand om mig själv en liten stund...Engla blir väl 18 någon gång hon också :P

På tal om det fistrollet...hon MÅSTE vara det sötaste som finns på denna jord! Älskar henne så grymt mycket. Hon sprang omkring här i morse och ropade "mamma", "mamma"...Jag satt och pinkade så jag svarade att jag var på toa. Då öppnar hon dörren som stod mer på glänt och pekar på mig, "mamma bajsa" Jag bara -Nä, mamma kissa varpå Engla skakar frenetiskt på huvudet och skriker "BAJS"...haha, lilla knäppisen! Detta med all sorts bajs är riktigt roligt just nu. Häromdagen satt hon och kikade mellan sina tår, pekar på en "lakritsbåt" och säger -Hästbajs! Nä inte riktigt gumman men du kan säga lakritsbåt! Engla funderar lite och säger -Bajsbåt! Ja se ungar! Hahahahaha :)

Kommentarer
Postat av: Mami

Hahaha, bajsbåt..... Mycket bajs nu =) Puss!

2009-09-12 @ 15:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0