“Your birthday is a special time to celebrate the gift of 'you' to the world.”

Först och främst vill jag bara säga GRATTIS till min älskade lilla (stora) systerson som fyller 2 år idag! Älskar dig så himla mycket!

Dagen har varit...eeh...ööh...konstig! De som känner mig vet nog vad jag pratar om, de som inte känner mig får nog reda på det förr eller senare. inget jag orkar sitta och tjata om på bloggen.

Fan att alla ska till Tuppen på fredag då, vill också, vill inte, vill också...drygt som fan!

Engla vaknade och skrek "mamma" förut följt av ett fruktansvärt "ont-skrik" hemskt, obehagligt och fruktansvärt jobbigt för mitt stackars moders hjärta som med all säkerhet gick i 10 000 bitar innan jag hann in i rummet och fik henne lugn igen. Stackaren har väl ont i tänderna (som aldrig tycks komma ut ordentligt) vet inte huuuuuuur länge jag har skrivit om dessa tänder här på bloggen men det måste väl närma sig ett par hundra tycker jag. De är ju så sega att man skulle kunna dö för mindre. Varför ska just min lilla tjeje ha så svårt att få tänder...varför ska min lilla älskling behöva vakna och ha så ont att hon skriker på mamma :( Stackars gumman!

Just nu spränger dom vattenmeloner på tv...det betyder nog att det är sängdags...när alla sånna där weird grejer visas så brukar det vara dags för sängen!

God natt med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0