“Life is all about timing, Have the patience, wait it out It's all about timing.”

Seg har denna dagen varit. Jag och Jimmy var in till Säffle en sväng förut sen hem snabbt igen för mamma hade Engla, sen lagade vi mat, gjorde "höser" eller vad det nu hette. Gott var det i alla fall :P Sen gjorde jag kladdkaka och nu står det en äppelpaj i ugnen. Mat, mat, mat...:P

Englis är lite sjuk. Hon har ropat till och från hela natten och varm har hon varit. Får se hur det går med det ikväll då. Avskyr när hon är sjuk. Man känner sig ju så hjälplös och speciellt om hon fortsätter att vakna och gråta trots alvedon.

Nej fuck, ont i huvudet har jag och absolut inget roligt att skriva what so ever....

Slänger upp en bild på min nya älskling som snart är helt läkt och önskar er en trevlig kväll :)



Måste ju givetvis ha en bild på den finaste älsklingen av alla, min älskade dotter :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0