“Lately it's occurred to me what a long strange trip it's been.”


OMG! Kan ni förstå hur trött jag är på att vara gravid nu?!? Vill ha min bebis i min famn nu. Orka gå och vara tjock i en evighet till eller?! Men tjaaaaaa, vad har jag för val? Tycker bara att det ska komma igång snart så jag slipper gå här hemma och fundera över hur saker ska bli. Vill liksom kunna fira jul utan att må överdrievet äckel dåligt för det gjorde jag i alla fall efter Englas förlossning. Blödde och var öm, kände mig allmänt vidrig helt enkelt. Vem vill fira jul med familjen och må så? Hmm, hade bebis varit planerad hade jag verkligen planerat bättre men nu blev det ju som det blev och trots att bebis är sååååå välkommen när den än behagar komma så tycker jag den ska ta sitt förnuft till fånga och komma nu snart....inte dagarna innan jul!

Sitter och (nästan) bara gapar här hemma över hur folk är. Facebook är verkligen en härlig plats för drama och intriger och eftersom jag inte har mycket annat för mig på dagarna så ääääälskar jag att kolla in hur konstiga människor egentligen är. Fast visst händer det en massa mysiga och fina saker där med. Sitter och följer alla mina underbara vänner i deras vardag och även om jag inte kommenterar på allt så håller jag minsann lite koll på er ska ni veta. Håller extra koll på Emma och Angelica är klart och just nu Emma då. Hon har minsann börjat komma igång lite här nu trots att hon är förstföderska så min förhoppning är att vi åker in och föder barn på samma dag. Vore ju bra häftigt måste jag säga :D

Här hemma är allt som vanligt. Engla busar och jag och Jimmy springer som tättingar för att försöka förhindra mindre katastrofer och Engla begriper inte aaaalls vad hon gör för fel och tycker vi är elaka :) Sötungen min då. Snart har hon ett syskon som hon kan lära alla bus med...just den delen vet jag inte hur mycket jag ser fram emot om jag ska vara ärlig :P Mami är fortfarande hemma med för Estelle blev dålig så de var tvunga att bryta isoleringen. Måste säga att det känns skönt ändå, att ha henne hemma just nu.

Håller på att tvätta sofföverdragen här hemma. DET behövdes vill jag lova. Engla haft haft o´boy partaj i soffan och bruna fläckar på vita överdrag är ju inte så himla läckert. Passade på att ta allt som är vitt så hela sängen åkte också med i den andra maskinen...blir minsann grejer deeeet.

Känner mig extremt tråkig med...skriver bara om barn och familj och hem men jag har ju verkligen inte mycket till annat att skriva om. Höggravid och tråkig är jag.

Läste ett blogginlägg om otrohet förut med och blev ganska full i skratt. Tänk hur saker och ting faller sig här i livet och vad det är som gör att man ärligt känner sig 10 gånger starkare efter ett så stort svek. Jajajajaja, inget att töla om nu för tiden. Gone with the wind får det vara helt enkelt!

Nu ska jag fånga min sötunge och pussa på henne tills hon skriker :P

Pussi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0