"A dog is the only thing on this earth that loves you more than he loves himself"

Efter 13 timmar i en bil var det as skönt att få komma hem. Det tyckte Zorro med som glatt klampade in i sitt nya hem :D Började med att försöka hoppa upp på bänken sedan in i sovrummet för att pröva sängen men blev lika snabbt ner hyshad av nya matte ^^ Nu ligger han som en utslagen älg här på hall golvet. Han är för hög att komma in under bänken så jag har egentligen ingen aning om vart jag ska ställa varken skålar eller annat. Haha, men det löser sig nog. Jag är inte så orolig egentligen...hoppas bara vid Gud att Engla och han finner varandra så det inte blir som sist det kom en hund hit.

Annars då? Ont i halsen en liten aning men det är nog bara för att jag är trött, lika med huvudvärken hoppas jag.

Ont i hjärtat? Ehm...ja, fortfarande!

Nu ska jag och "lillkillen" ut och kissa igen sen blir det sängen.  En av babsen har prov imorgon så jag lär upp i tid för att ringa och fråga hur det gick.

Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0