"Im boring, so what?!"

Trött som fan idag, ändå gick jag och la mig i hyfad tid igår...hmm. Har suttit och skissat mig själv i sidan med en penna för att se hur stor och lång jag vill ha min gadd sen. Måste bara hitta någon som är duktig no att göra den. Har fått höra av T och sett bilder som en kille i Säffle gjort plus att det är han som gjort T;s bägge. Vet bara inte hur dyr han är. En annan är ju fattig som en kyrkråtta nu för tiden :/
Dessutom ringer dom ENBART från jobbet dom dagarna jag verkligen inte kan -,-

På lördags ska jag i alla fall iväg på det där seminariet så jag hoppas jag hinner få hem alla saker med posten innan det så M och Y kan hjläpa mig kika på kontrakt och allt.

Nu ska jag ta mig en runda med dammsugaren, fixa disk och tvätt sen kanske det händer jag skriver lite mer. Har förresten haft "Våga vägra vintern" här i två dagar nu :D Gillart! Ska lägga ut cp-bilder på det sen :)

Pussar

Kommentarer
Postat av: Madde

Enemark har blivit grymt bra plus att han är rätt billig PUSS!

2010-02-11 @ 18:26:54
URL: http://madsown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0