"Snacka om global uppvärmning"

Seriöst extremt mycket fucking jävla snö! Det har drivit så jävligt att det nådde mig till midjan på sina ställen i hästarnas hage. Zorro orkade inte ens hoppa där. Vet inte ens om hund stackaren pissade för han hade så bråttom in igen. Fast in fick han inte komma direkt. Jag ställde mig allt med min stackars onda hals och min halvfebriga panna och skottade upp den eländiga gången in till trappen. Det var ju bara en halvmeter snö där plus det där fina enorma berget av snö som plogbilen lagt ute i kanten då....nådde mig till hakan. Yeeeeey vad jag HATAR vintern!
Och dom är jävla experterna som sitter och påstår att växthus effekten smälter inlandsisarna och allt vad i helvete det nu är kan kyssa mig i röven! Global uppvärmining! Men skojar dom eller. Det är ju för fan VINTER. Extrem vinter enligt mitt tycke men egentligen inte ens det. Förr hade man alltid ordentlig vinter. Detta hittade jag på en internet sida om Global uppvärmning: "Bevisen för att det pågår en klimatförändring är många och nästan ingen tvivlar på det. Det är orsakerna och konsekvenserna som det ibland råder delade meningar om."


Jävla psykoforskare!

Nu måste jag dricka en liter kaffe för att försöka få min hals varm igen tack vare experternas tropiska väder och deras jävla globala uppvärmning!

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0