“In the arithmetic of love, one plus one equals everything, and two minus one equals nothing”



Kass update av mig, jag vet detta!

Vet egentligen vad jag ska skriva...har som sagt hur mycket som helst jag vill ur mig men vill inte skriva allt här. Kan berätta att mina vackra hästar nu är i himlen och att det var det jobbigaste som hänt på evigheters evighet...kanske någonsin till och med. Att behöva leda ut ett djur man haft i 14 år för att sedan behöva hålla och se på när de dör är inte något jag rekomenderar. Jag höll mig kall för dears skull hur som och nu verkar det som om känslorna bara stannade där....Frozen :S

Engla åkte till sitt faderskap nyss, saknar fisan redan men jag vet att hon sett fram emot den här helgen och att dom kommer ha det bra tillsammans så det känns rätt lugnt ändå. Städa blir snart, dammsuga och skura för på lördag kommer mina fina älsklingstjejer hit :) Hoppas jag. har inte riktigt hört så mycket än men jag hoppas det inte ska bli några problem. Öl vill jag ha men vi får allt se hur det går med det.

Gullgossen kommer imorgon, vet inte riktigt hur jag ska få hit honom. Han kanske får lov att ta en buss för jag vet inte om det känns nå vidare att fara ut och åka i det här vädret.

Jag har nu 10 nagelbitar dagar framför mig innan jag får reda på resultatet...innan jag vet om det blir något av dessa storslagna planer jag smitt på ett liten tag. Hoppas, hoppas, hoppas att det blir bra och att vi inte får avslag :) Skulle vara sååå kul om det gick vägen :)

Mina cp-bilder jag lovade er vet jag inte om jag vill lägga ut längre...insåg att de var kanske lite FÖÖÖÖÖR cp.

Pratade nyss med Sascha, lika kul som vanligt :) Han skulle evetuellt ringa lite senare så då har jag något att se fram emot.

Nej fan Sandra, ta dig i kragen och gör något vettigt nu!

Ok, vi har det här, men jag vill ha...

...det här, shorts och tunna tröjor röjjer!



Mirupafshim, جانبي Чао, Farvel, Αντίο, Ciao, Atā, Cześć, Bye, Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0