~Award~

Jag fick en award från Frida

Här reglerna som följer med awarden:

A: Kopiera awarden på din blogg.
B: Länka till den personen som gett dig awarden.
C: Berätta 7 intressanta fakta om dig själv.
D: Välj 7 andra bloggar som du vill ge awarden till.
E: Länka till deras bloggar.
F: Lägg en kommentar i deras blogg att du gett dom denna award

  • Min dotter är mitt allt! Hon är den största anledningen till att jag ens går upp på morgon.
  • Jag röker som en borstbindare och gillar det ^^
  • Jag hatar snö mer än allt annat!
  • Jag älskar mina vänner, gamla som nya. Ni får mig att må bra <3
  • Jag litar egentligen inte på någon annan än mig själv!
  • Jag ska bli rik på ett eller annat sätt!!!
  • Jag älskar att köra bil...och fort ska det gå!

Jag ger en award till:

Linn
Nadja
Mamma
Angelica
Misha
Sandra
Frida

Kommentarer
Postat av: Frida

Hahaha jag e ju itne så jätte stor på just sånt därnt med kjedjegrejer överhuvud taget :S haha



hoppas allt e bra, du har säkert hört från linn att jag flyttar i n i nysset på mån-tors! ^^ KRAM

2010-01-30 @ 08:44:03
URL: http://fridasuzanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0