“Love means exposing yourself to the pain of being hurt, deeply hurt by someone you trust.”



-I trusted you...


Känner mig mig tom just nu. Någon sa en gång till mig " Det hjärtat inte känner bryr sig inte ögat om att se". Visa ord från en människa som verkligen inte alls brytt sig om att följa det. Inte ens försökt vara smart. Jag mår dåligt av att veta att ingenting jag gjorde för denna människa betydde något. Inte ens lite uppskattad eller älskad. Svider lite i hjärtat när jag tänker på det. Det lilla av mitt (inte för att skryta men, stora hjärta) som nu finns kvar. Har plats åt Engla och mina närmsta men mer än så är det inte just nu. Har haft konstant huvudvärk sedan jag kom hem från Egypten och tro fan det med allt som snurrar runt. Borde inte ens skriva det här. Många kommer lista ut vem det handlar om men just nu orkar jag inte bry mig. Människan krossade mig som en liten insekt och än dock är det jag som får skäll, det är jag som ta skiten och det är jag som får skulden. Det är jag som blev sårad, jag som fick mattan bortryck under mina fötter och jag som aldrig mer kommer kunna lita på någon. Undrar om det var värt det? Undrar om du känner dig nöjd och lycklig? Undrar om det finns någonting som någonsin kommer få dig att fatta vad det var du gjorde. Jag vet då i alla fall att jag skulle göra aldrig någon illa med flit och jag försökte på alla tänkbara sätt men inget av det var någonsin bra nog. Jag ljög aldrig för dig, jag älskade dig mer än allt annat men inget var bra nog.

Mår piss men är ändå glad att jag fick veta vem du är till slut.

Nu ska jag duscha och sen dö i sängen....OM jag lyckas somna idag med.

Tack och adjö!

Kommentarer
Postat av: Gitsie

Jag har sagt det förr gumman men jag säger det igen, du förtjänar så mycket bättre än det här. Du är en otroligt omtänksam och underbar person och du förtjänar bara det bästa. Finns här för dig.

Puss

2010-01-29 @ 06:35:01
URL: http://gitsie78.blogg.se/
Postat av: Frida

Du har fått en award från mig. (kolla i min blogg)

2010-01-29 @ 17:57:16
URL: http://fidixx.blogg.se/
Postat av: Nadja

Jag älskar dig gumman!!! Jag finns alltid här :) Och ja, vi är lite lortiga ;)<3

2010-01-29 @ 22:02:18
URL: http://ettstyckenadja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0