"Mmm...If your ass is a Chinese restaurant I'll have the poo-poo platter"

Jaha vad ska jag skriva egentligen?!

Kom precis in från stallet. Hann slå ner arslet här vid datorn så tjöt mistluren inne i sovrummet. Barnet har fått för sig att hon inte "kan" kliva ur sängen trots att jag precis tagit bort ena grinden så sängen är som en vanlig säng. Hmm, bra iofs. Kan man ju vara lite sker på att hon inte går  upp och ställer till elände ^^

Lite viktiga fakta som jag kommit underfund med de sista dagarna;

Engla är sötast i världen (visste jag ju innan med men detta MÅSTE påpekas)

Sparvmannen är en riktig fuling

Jag kan vara snygg om jag vill

Linn är typ hur kul som helst

Jag har snart hund

Jag har gått ner i vikt

Engla tycker det är helt ok att försöka bryta av sin mammas fingrar MINST 4 gånger om dagen

Jag saknar värmen i Egypten (fortfarande)

Jag ska köra 735,6 km imorgon

Majlis är världens bästa vän (sms:a numret så du får för tavlan)

Jag hatar snö (kan aldrig sägas för många gånger)

Jag älskar att prata med "the toy-boy-stud-thingie" (Mohaha)

Saknar min halvnorske vän

Jag vill ha alla mina systrar i närheten för jag saknar dom, syftar då mest på en av er som är aslång bort jämt!



Nä nu orkar jag inge mer. Hade kunnat kludda på den list-grejen hela dagen men så spännande är det ändå inte.

Nu ska jag gå och busa med Englamonstret och eventuellt försöka dämpa min äckliga huvudvärk.

Pussar!




Kommentarer
Postat av: Nadja

kommsi,kommsi flytta närmre :D<3

2010-01-31 @ 16:30:27
URL: http://ettstyckenadja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0