“Children will not remember you for the material things you provided but for the feeling that you cherished them.”




Ååååååh jag är så extremt trött. Tvärvaknade vid 06.30 och skulle gå upp när jag upptäcker att Englabarnet ligger på golvet bredvid min säng och sover?! Hon har inte ens väckt mig utan bara lagt sig där :O Jag lyfte upp henne i sängen och kors i taket, hon vaknade inte. Gick upp och tog ett par tabletter, sen blev jag akut trött igen och la mig en stund till.

Dröjde dock inte många minuter innan fisan vaknade och drog igång världens "förstöra-mammas-rum-race" :)

Skulle varit ledig hela helgen plus idag men tog en extra tur igår för A-K men när jag klampar in på jobbet igår morse visar det sig att de satt in mig dubbelt. Jaja, inringd som jag var så jobbade jag mina timmar. Inte mitt problem att de är förvirrade som få faktiskt. Pengar får jag i alla fall ;)

Nej nu ska jag mysa med skrutt till Musses Klubbhus och bara ta det lugnt.

Pussi <3




Min fina fis, väck mig nästa gång du vill sova i mitt rum :P

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0