"All kinds are good except the kind that bores you"

Urk vad äckligt ont min hals gör. Var nog tur jag inte jobbade idag. Hade nog inte pallat det. Jag och Engla har haft en lagom busig dag för hon mår ju som sagt inte ett dugg bra hon heller. Vaknade av eländiga krupphostningar från hennes rum imorse...fick paaaanik. Minns sist hon hade krupp...ja herre vilken pers det var! Men dagen har gått bra och nu på kvällen fick hon hostmedicin....hoppas vi slipper kruppen!

Mer då, jo älskade Nadja och hennes fina Christoffer kom ner och käkade middag med oss. Så trevligt att ha dom här *älskar*

Tommy var här med hostmedicin förut....

Saknar Hassan!

Vill att Jimmy kommer hit igen. Tråkigt här annars!


Kanske ska göra en liten fin lista igen????? Jaaaaa, ok om ni tjatar så...pfft!

Jag och min familj är helt enkelt bäst!

Engla är en schimpansunge...Jag schimpansmamma med andra ord.

Kärlek suger men är andå så fiiiin

Jag tycker om att dricka öl, vill ha en nu men...nejje

Fårskallen läser nog inte min blogg eller så är hon alldeles för korkad för att fatta att det är henne jag skriver om.

Jag behöver bli rik

Jag vill ha coola "stay skinny" piller (finns nog inte ens sådana men still, still!)

Jag vill ha en ny bil

Min fot sover


Asch då, ballade ur där lite men orkar helt ärligt inte vara varken upplysande eller rolig idag. Jag suger idag! Min hals suger och min näsa med!

Nejje, kastar in en video på cooling tösera istället och njuter av bra musik! Heya!








Super coola brudar. Var väl dags för denna nu...Har tänkt lagt ut den hur länge som helst!

 


Kommentarer
Postat av: Kusin Karro

As sköna tjejer... :P

2010-03-10 @ 23:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0