“Sleep! I feel the need of it. Yet my axe is restless in my hand" Quote: J.R.R. Tolkien :)

Urk vilken huvudvärk jag har idag! Blir så när man inte sover ordentligt i guess. Men det är fan inte lätt att sova ordentligt när man inte somnar -,-

Ok, jag är btw ledsen att jag visar halva röven på min senaste bild....inte för att någon annan än mamma har gnällt än men lika bra att ursäkta sig innan :S Tänkte inte ens på det först. Jaja, en röv mer eller mindre ens, spelar stor roll....besides, jag visar enligt mina systrar alltid röven så...^^

Är rastlös fast jag gjort en hel del idag ändå. Tvättar, kom nyss in med Zorro, har lagat mat, lagt Engla, pratat med socialkontoret, plockat fram bakgrejer och ska nu baka. Är ändå rastlös....

Gode Gud, du gav mig inga pengar sist...inte bra. Kanske du kan fixa ner en ängel som kan vakta mitt barn medan jag tjänar mina egna pengar då *blink, blink* Blir fan att söka dagisplats nu....men först ska jag fixa så jag kna börja läsa igen :)

Ja just, det måste jag göra imorgon...ringa Lärcenter :P Nu ska här läsas så jag blir uska någon gång :D Måste, måste, måste :P:P:P

Nej, ska baka nu...hejs!

Kommentarer
Postat av: Gitsie

Men du gumman, du kan få min uskabehörighet nu för nu jagar ju jag en annan. ;)

Var kommer du jobba till sommaren? R ska ju tydligen jobba natt, Emma ska jobba på Affection....ska ingen från gamla gänget jobba med mig? :(

Puss

2010-03-10 @ 16:15:12
URL: http://gitsie78.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0