"We are strong no one can tell us we're wrong"


Mamma kom hem idag...yeeey! Äntligen! 5 dagar ensam på denna gården är fööör mycket. Inte för att det är så jävla mycket hårt arbete inte utan snarare för att 15 åringar suger att vara "barnvakt" åt. Dom bara skriker på en minsann :C

Englis sover en stund, skönt för henne....och för mig. Mår verkligen inge bra idag :( Jag som trodde jag skulle bli frisk nu snart men icke tydligen. Har fått in en massa jobb så det är fan bäst febern går ner och att huvudet stannar kvar på axlarna...skulle jobba ändå iofs. Silvertejp och en treo så är man fit for fight sen. Fast sån är jag bara när det kommer till jobb, annars lägger jag mig nog gärna ner och blir frisk i lugn och ro.

Tycker det ska bli sommar snart med. Miljonär vill jag bli med. Vore jag det skulle jag ge mig ut idag och köpa min dröm bil...mina dröm bilAR kanske till och med :D Sen skulle jag shoppa sönder mig totalt...gillart! Hahahaha :D

Hittat så mycket sjukt snygga kläder och jackor, jackor har jag tittat på idag. Måste ha en ny nämligen.

Mjo Gud fan ger mig inga pengar fast jag ber honom så jag antar att jag måste kirra det på nå annat vis. Tänkte jag skulle vinna någon miljon här nu snart. Får väl se hur det går med det....;)

Sitter här och kladdar på mitt fina hjärta:) Tycker det är så fint och det betyder så mycket. Älskar det!

Imorgon, då ni, då händer det grejer :P:P:P

MÅSTE verkligen sätta fart och göra något åt hela den här byta rum grejen med men jag orkar inte :C Trött, sjuk och en aning lat är jag! Fuck mig att jag ska vara så seg!

Yeahyeah...



Finaste ungen ever!!!





Yeah im a weirdo and im not afraid to admit it :P



ADJÖÖÖÖÖ!

Kommentarer
Postat av: Frida

Va söt Engla är, med tofs och allt :D

2010-03-16 @ 18:33:34
Postat av: Sandra

Tack :)

2010-03-16 @ 19:11:49
Postat av: Tommy

Vi har, utan tvekan, världens coolaste lilla skitunge.. Finns inget som den tjejen inte har..

2010-03-17 @ 07:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0