"Children are the bridge to heaven"

Ahmen jag suger på att uppdatera JA men jag har inte orkat. Har varit så jävla mycket elände den sista tiden tycker jag. Utan att gå in på detaljer, jag har galet svårt att dölja mitt förakt och hat för dig din jävla nolla. Den meningen kan gå åt flera håll just nu känner jag. Bra att man kan uttrycka sig som så och ändå inkludera alla jobbiga äckliga jävlar som inte ens borde få vandra på jordens yta nå mer. Hatar er helt simpelt, dock en mer än de andra!

Ok jag dööör av tristess snart med. När du inte är här och livar upp stämningen sitter jag mest här och nördar. Inget känns riktigt bra när jag inte har dig att prata med :C Men du kommer ju snart hit igen :D

Englis kom hem idag...saknat JA. Träffade henne visserligen igår men vårt hem blir sig inte likt när hon inte är här. Allt är galet tyst och läskigt lugnt. Skönt till en början men sen blir det bara jobbigt. Anthony och Linn var här idag. Vi lagade mat och fikade med barnen. Babblade lite och sen satte cirkusen igång.
Vi satt alla 4 inne i Englas rum, och Engla tittade i en bok. Plötsligt säger ungen "traktor". Anthony blev eld och lågor och utbrister "Få se" roffar åt sig boken och börjar spana. Engla skriker "NEEEEEEJ" varpå Anthony helt sonika slår till henne. Engla gråter och är jätte upprörd. DÅ får hon se att jag filmar alltihop med telefonen. Arg som ett bi skriker hon nej, vevar i luften och gömmer sig bakom Athonys rygg, kryper fram igen fortfarande rosenrasande och skrikandes "NEEEEEEEEEEEEEEEJ". Hon kryper fram till kameran och drar till den så jag tappar den och när jag får upp den igen så är det första man ser är Anthony..överlycklig och skrattandes. Roligare att se själva filmen så jag ska helt enkelt försöka lägga upp den här snart :D

Mer då...hmm...mycket jobb har jag haft den sista tiden. Skönt som fan. Varit på Nya Vildrosen mycket. Kommit in i det ganska bra tror jag. Hoppas jag inte gjort något asdåligt jobb...eller nej det vet jag att jag inte har. Jag är duktigt på det jag gör...så det så. Köpte 3 nya jobbtunikor igår från nätet. De var på REA som i sig är väldigt bra för mig...hundarna pissar fan snart på mig men jaja, men eftersom de var på rea så var ju alla bra strlekar slut. Fanns ingen i S så jag fick välja mellan XL och XS...blev XS så nu lär jag väl ska bli tvungen att banta för att få på mig eländena men det är nog bara bra....? Banta är bra. Har lagt ut lite väl mycket den sista tiden. Men mat är kärlek ju ens!!!
Jajajajajajajaja, nu ska jag kasta in lite bilder och sen ta en dusch.

Jimmy fick finaste pruttfisan att somna i soffan...hur undrar jag :O

Hur fiiiiiin är hon inte då ens!?!

Vackraste!

It was love at first sight and I'll continue to love you ´til
the end of time!


ADJÖ kära vänner och ni andra med :P

 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack tack =)Ja det är allt lite skillnad och ha eget, få göra som man vill. Gulliga bilder på Engla :)

2010-03-29 @ 09:04:25
URL: http://mesandra.blogg.se/
Postat av: Anniepie

Heej! :) Vilken fin och intressant blogg du har måste jag säga! :) ha en fortsatt bra dag!Kraam! :)

2010-03-31 @ 17:20:14
URL: http://www.metrobloggen.se/Anniepie
Postat av: Sandra

Japp det var en kanon dag! Haha ja kissbilder är väl nästan ett måste, särskilt dom med minitoan :) Ja det är inte fel att vara det, även om jag inte vet vad som händer om några månader så vet jag iallafall att jag har en tjänst :) Hoppas du har haft en bra helg :)

2010-04-04 @ 21:18:59
URL: http://mesandra.blogg.se/
Postat av: S

WAAAKE UP IN VEEEEGAS!!!

2010-04-06 @ 20:14:27
URL: http://sb.bpf.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0