“If you think you know what the hell is going on, you're probably full of shit.”



"This morning was good
. But then I got up. Ohh!"


Usch vilken jobbig dag detta blev då. Huvudet är dubbelt så stort som i vanliga fall. Hatar det här. Sandra tänker rymma, fly, dra....Letar upp ett bra varmt land med massa jobb och sen drar jag -,- Sur är jag! Ledsen är jag! Trött är jag!

Började plocka grejer i finrummet som sen ska flyttas in i mitt rum och mitt rum ska packas ihop för det ska in i Englas rum och sen ska Englas saker in i finrummet....öhhhm, ja typ så! Engla ska helt enkelt få nytt rum, störtsa i hela kåken :) Det behöver hon minsann med alla sina grejer.

Mamma ska tydligen bjuda på middag ikväll, roligt men jag är på allt annnt än bra humör så jag vet inte hur kul det blir för de andra att sitta där med mig :C

Engla sover en stund, skönt för henne, hon börjar nämligen bli lite sjuk så sova är braaaaa!

Nu ska jag gå in och plocka ihop i filmhyllorna...ser ut som fan själv och sen dö i soffan tror jag. Knapra en karta alvedon och bara försöka att inte tänka på det som hänt idag....

Skitdag!


Skabbigast serrni :P





Kommentarer
Postat av: Gitsie

Men gumman min, vad är det som har hänt?

Kram

2010-03-05 @ 08:24:47
URL: http://gitsie78.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0