“It is absurd to divide people into good and bad. People are either charming or tedious.”


Jävligt ovärt att ens öppna käften. Mothugg kan man väl räkna med men när de inte är på en högre nivå än så är det inge kul. Skulle väl kanske ha hållt käften från första början för att undvika bråk men som de flesta vet är jag inte typen som undviker sånt. Särskillt inte när jag är mer än 99% säker på att det är jag som starkast lämnar bråket efteråt. Så mycket som jag vet och har fått reda på om folk den sista tiden så tycker jag inte man ska underskatta mig men jaja, upp till var och en liksom.

Jävligt ont i min stackars bröstkorg har jag! Hostan är ond ond ond och jag vill ta ett rep och göra processen kort varje gång jag känner att det är hostdags :/ Men man överlever väl detta också skulle jag tro. Om inte annat finns mina önskemål nedskrivna!


Till min vän Sascha, jag saknar dig och du vet vart jag finns om du vill mig något. Kram!

Sådär, då vet han att jag tänker på honom. Svårt att ha tid att hålla kontakten i vissa lägen. Har tappat bort väldigt mycket nu när jag inte enbart sitter här hemma och skräpar men alla mina vänner vet ju vart jag är och att jag alltid har tid för dom!

Gaaaah, trött är jag idag med. Kunde inte somna igår ju...så jag gjorde inte det. Organiserade min bokhylla istället och rensade bort en massa skräp. Det känns nu däremot att jag inte sovit. Typiskt....!

Nej, jag måste nog hitta på nåt nu innan "raaaaava" växer fast i datastolen. Avslutar med en video...

Jävligt skillad kille!

 

Farväl!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0