"Be an angel to someone else whenever you can, as a way of thanking God for the help your angel has given you"



Har haft ett givande samtal nu på kvällen. Tack för det. Det behövdes verkligen och nu hoppas jag att vi går mot ljusare tider.

Pratar med hjärtat på sms och FB mail hahahaha, samtidigt typ :D Skönt att höra av honom. Kände mig helt galet rastlös hela kvällen igår och hela förmiddagen idag när vi inte kunde prata. <3

Har inte varit så mycket att skriva om idag. Anthony och Misha dök in här i morse vilket var lika trevligt som vanligt. Misha var dessutom en ängel och sedan fixade han ringklockan med. Han är händig den pojken :) Fick träffa Linn en sväng med innan de for hem till KRP :( Vara hos Sandra tycker jag *blink, blink*

Engla har varit mer vild än tam hela dagen men vi har haft det kul ändå. Goast i världen är hon ju fisan :) Hon skulle minsann INTE sova nu på kvällen trots att hon inte sovit middag men efter hon sparkat i sängen si sådär sjuhundrafemtioelva gånger så somnade hon. Ska snart gå in och kika på henne...som jag gör varje kväll. Är lite hönsmamma men jag måste ju kolla att hon andas, inte är för varm, inte för kall och att hon inte har ett ton leksaker i sängen. Min skrutt. Det finaste jag har här i världen <3

Hade svårt att sova igår kväll/natt men det känns inte som om jag kommer ha några bekymmer med det idag. är sååå jävla trööööött. Ögonen bara värker och vill knappt hålla sig uppe så det blir nog en tidig kväll ikväll. Gjorde pasta med ost- och skinksås till middag idag. Blev grymt gott men det var så mycket ost i såsen att man blev mätt efter en halv "normal" portion. Finns massa kvar så det blir matlådor :)

Nej sova snart nu tror jag. Natti och pussi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0