Change of plans :P

Blev inget mys i soffan. Vi gick ut i regnet istället. Så nu har vi varit ute och busat 1 timme i sandlådan och traskat omkring i regnet. Engla invigde sitt nya regnställ som hon fick av faster C när hon fyllde 2 år :) Supersöt var hon i det :)
Nu sitter hon och tittar på Nalle Puh och jag ska försöka hitta något som dämpar hostan lite.

Ska försöka mig på att laga någon mat med men jag vet inte vad. Får nog bli nåt enkelt för jag orkar inte stå vid spisen en dag som denna känns det som. Makaroner och köttbullar eller något sånt?!

Saknar min älskling med. Han har varit duktig idag med och inte rökt nåt alls ännu. Stolt blir jag :) Är iofs stolt över alla som klarar av att låta bli. Finns ju fler i min omgivning som slutat de sista månaderna. Sånt ska man vara stolt över tycker jag...:) Snus däremot är det svårare att bli av med :( Jag vill inte sluta men jag antar att jag måste göra det snart i alla fall då :C

Nej hostmedicin och mat var det!

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0