“I don't need to pay a therapist to give me crap. I have a roommate that does it for free.”



Känner mig vild och galen!

Har precis gått över hela lägenheten med dammsugaren vilket var mer än behövligt. Speciellt när man har en koloss till björnhund som tappar ca 10 kg hår per dag -,- Detta var dock inte så populärt hos Engla som gjorde ALLT för att förhindra golven att bli rena. Filt i ett odammsuget rum släpas in i det dammsugna rummet osv. När jag kom in i det jag trodde var dummsuget möttes jag av enorma western bollar som yrde omkring. Då ledsnade jag och stoppade Engla i sitt rum tills allt annat var klart. Så NU är hela lägenheten ren och fin :)

Vet inte riktigt vad jag ska göra nu. För tidigt att äta kvällsmat än känns det som å andra sidan ska Engla i säng tidigt idag då det inte blev någon vila på dagen så...kanske kvällsmat till fisan vore en god idé. Får se om hon vill ha ägg och köttbullsmacka idag med kanske :D

Engla klättrade upp på bänken förut och hällde ut en liter blandsaft på golvet sen klättarde hon ner igen och badade i det. Efter det när hon skulle sova (vilket hon sket i...bokstavligt då) Så början hon helt plötsligt gapa om att det "äj bajs mamma". Jag går in och hittar Engla naken. På golvet ligger en inte så trevlig blöja och hon bara pekar och säger "oj mamma, bajs å golvet" Mycket mysigt måste jag säga :/

Nu blir det kvällsmat till Fisan!

Pussi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0