"Spells danger"

Känner mig lite friskare idag även om hostan inte gett sig och trots att ögonlocken dimper ner titt som tätt. Vet inte varför jag är så jävla trött men det måste ju ha med förkylningen att göra. Hoppas jag, så det inte är ett nytt illstånd i allmänhet sådär :/

Engla tittar på Puh men lyckas ändå riva halva vardagsrummet. Skillad den tösen känns det som. Älskade barn som bara krånglar ;)

Satte ut en helt livsfarlig kedjestatus på FB. Tryck på gilla knappen om jag någonsin fått dig att le. Två stycken som gillat hittills. Kanske inte blir fler. Vore lite jobbigt känns det som :O

Hjärtat ska börja intensivkurs på måndag :) Tror han fixar det galant jag :) Vore skönt om vi båda kunde köra sen. Blir lätt tråkigt att vara chaufför :P ;)

Nej jag har verkligen inget viktigt eller kul att skriva ännu men det kommer säkert mer under dagen.

Ha det. Pussi




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0