“The sudden disappointment of a hope leaves a scar which the ultimate fulfillment of that hope never entirely removes.”




Säger bara FFS, vart har alla mina läsare tagit vägen? Jag brukar ha ca 40 läsare men nu har det minskats med hälften typ...Sviker ni mig nu :O

Ont i magen fick jag i en hast. Kan inte förstå varför. Undrar varför folk alltid ska lyckas göra mig besviken. Undrar om det är för att jag verkligen, verkligen tror att de någon gång ska bli bättre människor eller om det helt enkelt är jag som är korkad och helt sonika inte fattar i tid vilka jävla puckon de är? Jag vet inte men ledsen blir jag.

Engla är så där charmigt urgullig idag...Har rivit ut halva VHS hyllan samtidigt som hon ropar in bakom de få filmer som står kvar ; "Hallååååå, äj du däj?" Hahahaha, har ingen aning om vem hon förväntar sig att hitta men skoj är det att lyssna på i vilket fall :D

Ska snart få tummen ur och börja med maten. Får bli köttfärspaj med tomat och lök sallad idag...Huuuur gott som helst. Ska försöka mig iväg och handla en dosa snus med innan macken stänger men jag har verkligen inte orkat ännu :/ Lat är jag minsann ;)

Måste ha tag på en nätverkskabel med så jävla Telia får felsöka. Går tydligen inte när man har det trådlöst -,- Hatar seriöst Telia. Tycker dom bara krånglat sen jag tog över det här jävla abonemanget :C

Nej maten...åh jag är så seg.

Saknar dig min fina skatt <3


Kommentarer
Postat av: anneli

STORA KRAMEN hoppas läsarna kommer tillbaka!!!

2010-05-16 @ 14:05:27
Postat av: Mami

Hahaha, ja hon kanske har någon kompis bakom videofilmerna =) Underbara skitunge!

2010-05-17 @ 00:29:07
URL: http://kiraangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0