“The sun illuminates only the eye of the man, but shines into the eye and the heart of the child”



Morrn morrn! Sitter här och väntar på att Engla ska bryta sig ut ur rummet. Hon är vaken och har varit på dörren ett antal gånger men inte riktigt orkat ta i ordentligt för att få upp den :)

Sovit bra inatt har vi gjort till skillnad från natt till igår då Engla härjade och for runt i sängen som en skottspole. Nu är det fruktost som står på schemat, sen ut med hunden, kanske smörja lite mer träns och sen städa. Ser ut att bli en fin dag så det lär man ta till vara på.

Åh åh åh vad jag önskar jag hade en massör i garderoben eller nåt. Skulle behöva en ordentlig omgång runt axlarna och skuldrorna...tror de trillar av mig snart så ont som jag har :/

Nu lyckades fisan bryta upp dörren så....adjö!

Pussar

Kommentarer
Postat av: Gitsie

Hoho vännen...dags att uppdatera nu va?! ;)

Ses i morgon. Puss ♥

2010-06-28 @ 09:46:46
URL: http://gitsie78.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0