"Hell yeah, I feel like crap today"

Trött som ett as och sjukt ont i kroppen. Förkylningen tar omtag och här sitter man nu, snorig, febrig,hostig och med en galen Engla som drar en i armen..oj oj ;) Illa till tusen mår jag med. Bara jag inte dragit på mig någon ny magsjuka. Skulle nog inte palla det faktiskt :(
Har satt på kaffe nu så vi får väl se vad det blir.

Fortfarande inte hört nåt från hjärtat :( Hans mobil är nog fortfarande jättetom. Inte jobbar han idag heller. Det är ju 17 maj :o Ja vi får väl se om jag hör nåt ifrån honom sen annars får jag ju helt simpelt stå ut till imorgon när han jobbar igen :) Alltid vara positiv :D

Tänkte skriva en snutt om hela besvikelse historien idag igen men skiter i det då det verkligen kvittar personen i fråga och därmed kvittar mig med. Det är den värsta känslan någonsin ju...att någon blir sårad och besviken på en men tydligen inte så...Läggs härmed ner och konstateras att denna männska har gått och blivit totalt känslokall och dessutom mot en människa som alltid funnits där för den. Tack, verkligen!

Nu blir det snart frukost. Rostmacka och kaffe,  ja tack. Tar en liten stund att få min macka klar dock. Har ju ingen brödrost (vilken människa har inte en brödrost???) Så jag måste alltid vänta på att ugnen blir varm....hahahahahahaha :D Får gifta mig, brödrostar brukar ju vara populära bröllopspresenter ;) I så fall vill jag ha en sån där med Musse Pigg och ja, jag är fruktansvärt barnslig och jag älskar Disney <3



Frukost, frukost, frukost!

See you when i see you!

Kommentarer
Postat av: Frida

Hallå, kom just på att jag tror jag har 2 i sthlm, jag kan kolla och återkomma så kan du ju få min ena om så e fallet!?+ när jag kommit hem that is;) krya på dig puss puss

2010-05-17 @ 09:14:55
URL: http://fridasuzanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0