"Vegetables are a must on a diet. I suggest carrot cake, zucchini bread, and pumpkin pie"




Maten blev jättegoood :) Bra det, bra det! Engla ligger och gormar nåt osammanhängande inne i sängen. Hade tänkt hon skulle sova en timme men det hade damen ingen lust till tydligen. Jaja, hon kommer väl när hon har ledsnat på att ligga där inne alldeles ensam (hon öppnar minsann dörren nu, alldeles själv)!

Gick för att handla snus förut för att upptäcka att de bytt utseende på den bajsdåliga skit snusdosan jag brukar köpa här i Nysäter. Brukar snusa Granit för jag tycker den smakar helt ok och är billig men i Nysäter har dom inte den. Här har dom Kronan istället. 30 spänn och smakar inte ett skit men ok. Letade givetvis efter den vanliga dosan men hittade den inte. Kanske för att hela dosan numera är..VIT. Klappträ är jag som inte fattade den direkt...ÅH! Hur som, snus har jag nu så jag är nöjd och belåten :)

Igår insåg jag att Englas far har nog suttit och luskat ut flera år i förväg vilka helger det händer nåt på och sedan tagit dom som sina ledig helger. Kom fram till det igår när jag missade cruisingen lika väl som jag missat allt annat kul som hänt den sista tiden :C Surt sa räven...och jag. I torsdags var flickorna på Tuppen med men inte kunde jag komma, nej då, nej då. Sjuk och icke barnledig. Den vanliga visan med andra ord...tyck synd om mig *blink, blink*

Sitter och pratar med finaste på msn nu. Den enda kommunikation vi kommer kunna ha antar jag eftersom vi både är fattiga på telefonerna men det blir nog bra hoppas jag :) Saknar honom men på fredag kommer han nog hit igen :D Bli fredag snart, bli fredag snart!!!

Åååååh hostan vill verkligen inte ge sig. Har väl magrutor snart som jag har hostat den sista veckan...typiskt. Vill inte ha magrutor. Vill slippa hostan bara. Bra nog för mig liksom.

Nu ska jag läsa lite bloggar och fortsätta prata med finaste så hörs vi väl av sen då. Tjatja!




Höhöhöhö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0