“We are all fallen creatures and all very hard to live with”



Åhå, hela jag är i ett enda stort känslouppror. Mina tankar är hos alla de jag tycker om. I Norge, i Säffle, i Karlstad hos min syster. Önskar jag kunde dela upp mig i delar och finnas där för er alla på samma gång.

Samtidigt så har jag en massa obra känslor i kroppen. Massa saker man egentligen inte får tänka men jag kan inte rå för att jag tänker dom. Hoppas ingen fattar vad jag menar för det vore nog jobbigt för den det rör men som sagt...bryr mig egentligen inte ett skit om jag sårar den människan just nu. Finns så mycket jag vill säga dig men jag vet att det aldrig går in som det ska ändå så det är liksom ingen vidare idé.

Har mest bekymmer över mina fin vän som har det jobbigt och över min stackars syster som fått kämpa så hårt under en så lång tid och än har hon långt kvar. Vet inte riktigt hur jag ska kunna finnas där för er :( Hoppas bara ni vet att det bara är att ta upp telefonen och ringa om ni känner för det.

Till min älskling som är så långt borta vill jag bara säga att du är det bästa som kunde ha hänt mig. Du fanns där när jag behövde en vän och när jag behövde få känna mig älskad. Du lagade mycket av det som blivit krossat och jag kommer vara dig evigt tacksam för att du fanns där för mig då och att du finns här med mig nu. Tänk att det blev så. Så jävla otippat. Hade inte en tanke på detta och nu är jag så kär...Så kär att hjärtat slår dubbelslag i bröstet på mig varje gång jag tänker på dig. Du är bäst!

Min älskade dotter springer runt och är sötare än någonsin just idag. Liten fläta bak i nacken och rosenröd om kinderna. Sitter och funderar på vad vi ska laga till lunch men Engla är inte ett dugg intresserad...haha :) I eftermiddag ska vi ut och leka i sandlådan som bästa Misha köpt till barnen. Snäll är han :) Det har tydligen blivit standard nu. Leka i sandlådan minst en gång om dagen hur dåligt väder det än är :) Bra med frisk luft för både henne och mig. Kanske tar en liten promenad i vagnen med. Hon har ju börjat sitta still i den nu igen :)

Ja, nej ska sluta tjata nu och göra nåt nyttigt.

Pussi alla

Kommentarer
Postat av: mogggggisen :P

Riktigt otippat å riktigt lyckligt, finns inget bættre æn det som blev å det som kommer bli <3

2010-05-14 @ 13:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0