"When a deep injury is done us, we never recover until we forgive"

Tänkte på det jag skrev om igår morse och insåg att det sårar mig för att det inte är förlåtet. Men HUR förlåter man något sådant?! Ja det tåls ju att grunna på...

Inatt har jag bara haft bra och fina drömmar :) Saknar finaste hjärtat så äckligt mycket men snart är han ju här igen så jag får väl ha lite is i magen. På tal om magen så har den betett sig helt psyko. Ont, inte ont, ont, inte ont. Åh åh åh om det bara ville sluta tycker jag. Göra ont alltså :P

Hihi, knakade i höften när jag reste mig ur sängen imorse. Lustigt eftersom jag och mamma skojade om det igår att jag kanske behöver en ny höftled. Vill tant ha det måntro? Herre...24 år och slut i höfterna eller :O Nej den går fetbort.

Inte nog med att höften höll på att hoppa ur led så kunde jag inte riktigt gå rakt när jag klev upp. Jo du, ser ut som jag nallat på flaskan halva natten men så är det inte även om till och med huvudvärken får mig att tvivla på vad jag gjorde igår...skuuumt. Antar att det är spänningshuvudvärk och att den släpper så fort mitt liv ordnat upp sig helt...om si sådär 65 år eller så. Dagen jag dör är nog dagen jag slutar oroa mig och fundera på ALLT. Nu tänker ni, jaha jaha, hon har tänkt att bli 89 år gammal, och ja tänk det har jag tänkt...om inte höften sätter käppar i det hjulet tidigare då.

Nej, hämta ut barnet och ge henne lite frukost kanske. Leta i skåpet och se om jag inte har någon bra dunder medicin mot huvudvärk. Alvedon eller så...höhöhö.

Nu för att quota en liten man som låter bra mycket visare än han egentligen är så ; "Du har en underbar tid framför dig så se inte bakåt och tänk inte negativt"

Och ja, tack för tipset!

Frukost nu!

Adjööööö!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Kul att höra att det inte bara är jag som är en tant, ont i ryggen och ont i knäna plus magont. Finns det nån klubb tror du? :)

2010-05-04 @ 16:59:37
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0