“There is something curiously boring about somebody else's happiness”



På begäran av min lillasyster så får jag väl skriva ett par rader då :)

Vaknade av Engla men också av ett fruktansvärt magont...mensvärk fast myyyycket värre. Förvärkar månne? Hade förvärkar och sammandragningar om vartannat igår. Om man bara kunde styra det där när bebis kommer ut. Jag menar, den gör sig ju uppenbarligen beredd så då kan den ju vara lite bussig och kika ut någon vecka för tidigt med ?!? Jag tycker det jag!

Engla skrek att hon ville se Playhouse Disney men tittar hon nåt då??? NEJ! Åh envisa tjatiga lilla barn som bara ställer till tillvaron mer än vad som behövs ibland. Ändå älskar jag henne så jag nästan går av....skumt det där :)

Bakade mer bröd igår, med ganska så rejält mycket hjälp av mamma :) Hon gjorde degen och det blev en hel del gott bröd :) Känns bra. Fixade även en fars-dag present till Tommy från Engla som han ska få när han kommer sen. Hoppas den går hem :D

Hmm, eftersom det enda jag tänker på numera är Engla och bebis i magen har jag nog tyvärr inte så mycket annat att skriva om...har blivit en sån där som jag själv avskydde förr. Bebisbloggare -,- Illa, illa!

Slänger in en sista bild på hur stor bebis är nu och sen ska jag ge mig.....



PUSS <3

Kommentarer
Postat av: Gitsie

Marcus hade bråttom ut, han kom en månad för tidigt och hans stackars mamma var inte alls beredd. ;)

Puss på dig vännen

2010-11-14 @ 11:20:40
URL: http://gitsie78.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0