"Love is all fun and games until someone loses an eye or gets pregnant. ~Jim Cole"


Jaha idag är det bara 7 veckor kvar till beräknad födsel...hmm! Hoppas vid Guuuud att den kommer tidigare så jag slipper vara tjock och gravid på julafton. Nu börjar magen att svälla ordentligt på kvällarna och tänka sig, jag ser gravid ut. På morgon ser jag mest fet ut ju :/


Så här stor är bebis nu. Fyller ut ganska ordentligt faktiskt :D

Så här ser jag ut nu 32+6 så det är ju en dag om att göra men som sagt, 1 dag från 33+0 duger det med ;)


Igår fick jag och Jimmy nåt spel och bar in sängen till tv-rummet. Soffan var för trång tyckte jag :D Vi sov alltså framför tv:n :) Mycket skönt måste jag säga. Enklaste vore nog om vi kunde skaffa tv till sovrummet men men, det får tas när det finns lite extra att plocka av i spargrisen...INTE nu med andra ord :S

Engla har varit uppe 3 gånger inatt. Inte enligt henne dock för hon deklarerade imorse att hon sovit "heeeeela natten" men ja ja :D

I eftermiddag kommer Anthony hit och ska sova hos oss över natten. Linn och Nadja ska ut och hitta på nåt så då får vi lite extra tid med Ante vante....Han är ju inte här så ofta längre eftersom de bor i stan igen :C

Bakade bröd imorse med...blev inge vidare om jag får säga det själv men med lite träning ska det nog bli bättre :D

Nej, nu ska jag hitta på nåt nyttigt att göra. Pussi alla!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sju veckor är inte länge, spännande! :) Hur mår du nu då? Blivit något bättre?

2010-11-07 @ 17:34:22
URL: http://mesandra.blogg.se/
Postat av: Gitsie

Vad fin du är gumman min.

Och tusen tack för att du alltid finns här och stöttar, du är underbar. Älskar dig också. Pussar i massor

2010-11-09 @ 08:32:28
URL: http://gitsie78.blogg.se/
Postat av: Sandra

Okej jag håller med om att det är lång tid, känns som minst hundra år fast det är snart egentligen. huh låter nästan lite creepy!! ;) Hur är det med måtten och så när du är så liten följer dom med som dom ska ändå?

Tråkigt att inte ischiasen blir bättre, kan knappt förställa mej hur ont det ska göra.

Jo här är det helt okej just nu, ska inte klaga allt för mycket för har varit bra mycket värre!! Ska du gå på föräldra grupp och sådär då? :)

2010-11-09 @ 18:16:10
URL: http://mesandra.blogg.se/
Postat av: Sandra

Okej jag ligger också på mellersta :) Det är tur att det finns mediciner som hjälper iallfall. Men själv är jag jätteorolig nu för läkaren vill att jag ska sluta med mina nu när det äntligen är lite bättre :S

Hoppas allt gick bra idag. Kram till er med

2010-11-11 @ 19:58:14
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0