“Food has replaced sex in my life, now I can't even get into my own pants”



ÅååååååååååH! Ska göra fiskgratäng men fisken kokar sönder och vill inte alls lyssna. "Fisken ska sjuda, inte koka"!!! Mjo, vore bra om den ville sluta koka någon gång men icke. Har sänkt värmen till förbannelse men nej, nej, nej!

Har skickat Jimmy på "finna-jobb-uppdrag"...det vore kul om han fick napp :) För övrigt är detta en almänt tråkig dag som skulle blivit en storhandlar-dag men som blev en bajs-dag för Engla är helvild och jag får handla imorgon istället. Hade jag haft mer pengar just en dag som denna hade jag slängt barnet i bilen och åkt till KRP och syster...*saknar*

Har skrivit på hennes blogg att hon ska sno en bil och komma hit så ska jag göra en mannagrynspudding med russin åt henne men jag vet inte om hon nappar på det. Fick fina namnförslag av andra lillasyster till bebisen med. Får se vad det är för en där inne och om något av de namnen passar :) Saknar henne med...andra lillasyster alltså...Längtar efter bebis och ja blahahabla...vart tog den röda tråden vägen nu då :O

Jaja, ska gå och kolla den misslyckade men troligtvis färdigkokta fisken och sen göra mos.....

Adjööööööken adjöööööööööööö!

Kommentarer
Postat av: Linn banan

Hellöööö,

jag tänkte röva mig neråt på kanske fredag? om ni fortfarande vill! vi saknar er också, jättemycket och en pydding vore verkligen inte fyskam, ska jag ta med något? eller har du russin och allt det där?



Ilööööveya! <3 PUSSS!!

2010-10-18 @ 21:44:40
URL: http://allthistalk.blogg.se/
Postat av: Gitsie

Ville bara säga att jag saknar dig, så fort schemat i skolan lugnar sig så hör jag av mig.

Puss ♥♥

2010-10-19 @ 09:51:41
URL: http://gitsie78.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0