“Without deep reflection one knows from daily life that one exists for other people .”



Åååååh, insåg igår eftermiddag/kväll att jag missat min MVC tid för mätning och lyssna på hjärtljud :O HUR lyckas man med det??? Jaja, fick en ny tid på fredag. På fredag är det dessutom 30+0 och officiellt bara 10 veckor kvar till BF. Spännande att se vad det är för en liten en där inne :D


Så här stor är bebisen nu :D

Sjuka är vi här hemma :C Jimmy är värst (enligt honom i alla fall...hahahaha) och jag och Engla är väl lite halvkrassliga.

Vill ha ordentligt med pengar nu så jag kan införskaffa en bilbarnstol till bebisen och lite andra små saker som jag behöver, annars har jag ju faltiskt det mesta efter Engla :)

På tal om Engla så är hon lätt den absolut finaste tjejen i världen och mammas ögonsten. Älskar henne så jag går av och spricker snart ju :D

Engla var på 2½ års kontroll förra tisdagen och allt var jättebra. Hon började plana ut lite på vikten men det sa Birgit var ganska vanligt runt 2½ år. Hon trotsar ju en hel del och framförallt när det kommer till maten.


Engla för drygt 2½ år sedan :) Awwww!

Engla nu...hihihi, lik sin mor tror jag bestämt ;) Sötare är hon iofs :)

I söndags var Linn, Anthony, Nadja och Christoffer här och åt middag :D Trevligt som vanligt och en massa massa prat och högljudda skratt.....precis som vanligt. Mamma lagade middag och jag gjorde efterätt och jag tror till och med alla blev mätta denna gången...inte bara vi, som äter som katter med andra ord :D Älskar er <3

Nu ska jag ägna mig åt mina älsklingar och försöka kurera mig lite till så jag orkar med resten av den här dagen :)

Pussi <3


Kommentarer
Postat av: Sandra

Nej det är inte långt kvar nu, längtar ihjäl mej tror jag bestämt!! Samtidigt som det är skrämmande på sitt sätt. :)

Njae snarare så att jag har blivit så van med att ha ont till och från varenda dag så jag inte orkar gnälla längre. Och nu sitter jag här med nåt nytt kramplikannde som flög på mej ikväll och jag blir inte riktigt klok. :S

Hur går det med dej då? Har du blivit något bättre eller samma sak där?

2010-10-12 @ 22:54:04
URL: http://mesandra.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja alltid är det något, massa skumma smärtor och kramper till höger och vänster.. :S Tur att det kommer vara värt det gånger 1000 i slutändan! :)

Låter dock jobbigt med ischiasen, kan tänka mej att det inte är det minsta skönt. Känner av det ibland men som tur var inte mer än nån stund..

Nej det ska allt få bli en överraskning vad det blir, så spännande! Dock tycker jag att det ska vara en kille, har den känslan men 50/50 chans att jag har rätt :) Vad tror du att du får då?

2010-10-14 @ 14:27:23
URL: http://mesandra.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ska bli spännande och se om känslan stämmer. :) Men jag tror verkligen det är en kille så lär bli överraskad om det visar sej vara tvärtom. Men lika önskvärt med både och!

2010-10-16 @ 15:56:55
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0