“Children are like wet cement. Whatever falls on them makes an impression.”



Har haft syster yster här med barn och karl :D Väldans trevligt för de är inte åt det här hållet så ofta :) Engla har haft fullt sjå att hänga med de andra två busfröna och lillbebisen har mest blivit runtburen :)

Engla har fått för sig att hon kan fjäska till sig kaka genom att pussa på mig...Hmm, det har aldrig funkat och hon bör ska veta att det inte går att fjäska till sig något av mig men jaja, hon får väl fortsätta försöka och fortsätta bli grinig när jag säger nej ;)

Älskling mår illa och är yr borta i Norget :S Inge bra alls eftersom jag hört att det går magsjuka lite här och var...snälla gode gud, inget mer magsjuka under den här graviditeten :( Räckte med det i våras för min del känner jag.

Nej jag ska försöka städa upp lite här nu, det märks att det varit 3 illbattingar här idag istället för 1 :D

See you....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0