“It takes a great deal of character strength to apologize quickly out of one's heart rather than out of pity"




Skickade nyss ett förlåt sms till någon som jag helt klart behövde be om ursäkt till. Kändes bra och jag hoppas personen i fråga kan komma att förlåta min dumhet också. Till mitt försvar får jag helt enkelt säga att jag blev missledd och fick fel information av någon som jag litade på. Trodde jag kunde lita på i alla fall. Det har visat sig ett antal gånger redan att jag inte kan eller bör ska lita på just denna människa.

Har inte varit speciellt aktiv här den sista tiden men har verkligen inte orkat brytt mig eftersom jag haft tankarna på helt andra saker. Det har varit bråk mellan mig och personer som inte ens är värda att omnämnas i min fina fina blogg och trubbel med magen i omgångar så jag har helt sonika valt bort bloggen. Men för att nämna dessa personer i alla fall eller denna person snarare så har "h*n" ställt till ett rent helvete och jag har bara fått så nog nu.

Min fina fisa sover fint i sing säng nu. Med "sin" bebis strax bredvid sängen :) Hon fick en dockvagn av sin morfar igår sedan dess har hon haft sin docka där i eller som hon då säger...sin bebis :) Go är hon :D

Idag kommer Jimmy hem från Norge...äntligen. Varit en lång vecka tycker jag fast det inte ens gått en vecka :/ Haha. Värsta toffelhjälten, jag vet men kan inte rå för det.'

Ska gå ut med lite sopor nu och sen ta en dusch tror jag. Kanske brygga kaffe eftersom jag tydligen ska orka vara uppe jätte sent ( i min värld) ikväll ;)

Ha det <3

Kommentarer
Postat av: Moggis

galet skönt var det att komma hem har saknat er sjukt mycket <3

2010-09-25 @ 12:32:52
Postat av: Gitsie

Hej min finaste vän.

Kul med en uppdatering, har tappert kikat in dagligen.

Trist att det är strul runt dig och jag vet att det inte är lätt att strunta i, men försök gumman. Det viktigaste som du ska fokusera på nu är dig själv, den lilla i magen, Engla och Jimmy.

Puss på dig finaste ♥

2010-09-26 @ 22:03:49
URL: http://gitsie78.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0