“Trust is like a vase.. once it's broken, though you can fix it the vase will never be same again.”



Mohahahahahaha! Jag döööör av skratt snart. Läste det roligaste jag någonsin läst för ett tag sen.  Tänk att folk kan bli så grundlurade av någon de "litar" på. Kan inte göra annat än att skratta åt eländet. Det är ju så uppenbart att saker och ting inte riiiiiktigt kommit ut i det öppna än när man läser det där alltså...hmm.

Jobbig morgon idag. Har sovit ganska kasst, ont i ryggen och magen om vartannat :C Vaknade med huvudvärk och fick halsbränna när jag åt frukost...trevlig morgon med allehanda grav.symtom då...hmf-,-

Engla är som kronan på verket vansinnigt busig idag och ikväll ska jag vara barnvakt åt en 6 åring :S Stackars mig ;)
Imorgon ska jag till AMS på något helt ovärt infomöte som kommer ta upp 1 timme och 45 minuter av mitt dyrbara liv, direkt efter det ska jag ha möte med min handläggare och de alla tror att de ska hitta ett jobb åt mig ^^ Jag har alltså förklarat situationen ca 10 gånger redan, att jag är i 7 månaden gravid och blahablaha men de har visst inte fattat ändå. VEM anställer någon som bara kan jobba i drygt 3 månader till för att sedan vara mamma ledig ett år? INGEN! Ja hur som, jags ka puta med magen ordentligt och sen borde jag kanske få något form av sjukintyg från en läkare med tanke på min  nuvarande situation med ryggen men jaja, de får väl sitta där och tycka att jag ska vara aktivt arbetssökande :D

Nu kom EnglaFis springande och talade om att jag ska flytta på mig så hon kan få se på "BickenMckeeeeen" på youtube, så jaja, jag får väl göra detta så barnet får dansa en liten stund :)

Saknar dig finaste <3

Adjöööööööööö <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja saknar dig med vackraste:D Imöra är de Fredag :D fan så nice:D kyss älskar dig <3

2010-09-30 @ 20:48:54
Postat av: Sandra

Tack för tipset! Då får det nog bli en, hade inte tänkt i dom banorna med hur tätt inpå det blir med dom olika. Och i Januari är det kallt så! :)

2010-10-12 @ 09:56:47
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0