“While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.”




Idag har Engla bjudit sin pappa på middag :D Dom hade det jätte kul och skrattade och busade en hel massa. Han stannade ända tills det var dags att sova och nattade henne innan han åkte hem. Uppskattat av mig och Jimmy kan jag säga :)

Imorgon åker han igen min lilla älskling :( Känns ju sådär kul att sitta här "själv" och glo. När Engla sover så finns det inte mycket mer för mig att göra heller :/ Jaja, hoppas de ringer från det andra jobbet och vill ha honom dit så jag får ha honom närmre :)

Suttit och läst blogg och stört mig på vissa människor som uppenbarligen inte har mer till liv än att kommentera och försöka göra livet surt för andra. Till er som skriver och försöker vara glada trots patetiska kommentatörer säger jag bara; Stå på er och skit fullständigt i löjligt folk. H*n får det h*n förtjänar till slut.

Well well, dusch nu och sen sova! Natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0