“Each morning see some task begun, Each evening sees it close; Something attempted, something done”



Yeeey mina barn! Saga väckte mig kl 5 imorse och ville ha mat. Helt ok med tanke på att hon somnade 20.00 igår...ganska många timmar det ändå. Matade henne och hon somnade om så jag flyttade ut i soffan där det var svalare och somnade men hann inte sova mer än ett par minuter innan stora trollet kom farande och skrek mig i örat att hon ville ha kokosbollar till frukost ^^ Tog mod till mig och förklarade att sånt får man inte äta när som helst och absolut inte till frukost. Jag fick skäll men hon lugnade sig ganska snabbt ändå.

Halv 8 vaknade minsta trollet och var hungrig igen och sen var kaoset ett faktum. Nu skriker det och springs det överallt tycker jag. Jag har nog sällan skådat ett barn som kan vara på så många olika ställen samtidigt som min Englis :D Hahahaha.

Det är så äckligt varmt i min lägenhet och varje gång jag sätter mig och ammar får jag vallningar och svetten rinner av mig. Saga är som ett mini element :D

Antar att det blir en ute dag idag men hittar inte barnens solkräm :S Måste verkligen ha den eftersom solen tar så hårt. Kanske står den nere hos mor eller så, så jag får ringa sen och fråga. Hon är ju isolerad igen så det är inte bara att springa ner. Storstädning måste det nog också bli idag. Dammråttorna ser ut som katter känns det som ^^

Kanske dags att sätta fart då med andra ord...Höres! Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0