“I could never say in the morning, "I have a headache and cannot do thus and so". Headache or no headache, thus and so had to be done.”




Headache from hell!!! Japp så är det. Saga har haft en "vara massa vaken natt", inatt så jag är lite små trött. Hon har ätit konstant hela natten och jag kom inte lös förrän Engla kom upp nu på morgon. Fint där :D Inte lätt att ha barn alla gånger.

Vet inte riktigt vad som står på agendan idag men jag hoppas det blir fint väder så vi kan vara ute en massa :) Laga god mat idag ska jag göra med. Skulle tro att det blir kotletter i stekgrytan faaast å andra sidan kan jag ju vänta med det tills mamma jobbat klart om en vecka. Kanske gör Pommes och nåt mer istället? Får se, får se.

Engla kom in nyss och gjorde givetvis sitt allra bästa för att väcka Saga för mig. Ååååh dessa barn. Nu stänger jag sovrums dörren och låter henne vara ifred.

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0