“Once in a while, right in the middle of an ordinary life, love gives us a fairy tale.”


Man måste tydligen skriva blogg när man har en blogg men jag vet inte jag. Känns inte som om det händer något som är värt att skriva om.

Saga är 3½ månad nu :) Stora tjejen redan ju. Engla är i värsta trotset och antingen pussas hon eller skriker och slåss :) Har sökt dagis plats så jag bör nog snart få svar på hur det har gått. Hoppas hon kan få börja snart...hon behöver verkligen mer stimulans än jag kan ge henne känns det som. Dessutom lär hon nog gilla att få en massa nya kompisar på dagis :)
Saga är nog mitt i en tillväxt period tror jag för de sista två dagarna har enbart kretsat runt mina stackars tuttar. Idag har jag ammat henne med enbart 35-40 minuters mellanrum...hela dagen!!! Jag är helt SLUT :S

Jag hade tänkt klä på barnen och gått ut men då började det givetvis regna så det sket sig. Vet inte riktigt vad vi ska göra. Har pusslat med Engla de tillfällen då jag inte ammat...samma pussel ca 5 gånger bara idag och minst lika många gånger igår. Hon blir som besatt så fort hon får något nytt. Inte ett modersarv kan tilläggas ^^

Engla har fyllt 3 år med sen sist jag skrev och jag har hunnit bli 25....Det är officiellt, jag har blivit gammal :C Halvvägs till 50, SAS....tycker nog inte nå vidare värst mycket om det :/

Nu tittar Saga uppmanande på mig och halv skäller om något obegripligt som jag bara kan tolka som; "Snart är det dags igen, morsan, så gör dig redo!"

Engla är äntligen blöjfri på dagen btw...även om det händer att det kommer utanför pottan. Också ett av hennes mkt trevliga sätt att visa sitt missnöje när hon inte får som hon vill ^^ Är det inte härligt med barn :D

Nej bäst att avrunda och göra sig beredd på ytterligare en tutt-attack!!!


Min lilla tjockis <3


Sötaste 3 åringen i världen trots trotset ;) <3

Älskar mina tjejer så :D

Adjööööööö............





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0