" I am not a saint, unless you think of a saint as a sinner who keeps on trying." -Nelson Mandela


Jag förstår att många säkert retar sig på vad jag skriver i min blogg och tror säkert att jag inbillar mig själv att alla andra är dumma men jag själv är någon form av helgon men så är inte fallet. Jag är väl medveten om att alla gör misstag och att alla, inklusive jag själv väljer ett eller flera felaktiga beslut då och då MEN jag kan med säkerhet också intyga att de misstag jag gör tar jag konsekvenserna av. Något som många andra har svårt för. Jag brukar inte gnälla om det inte rör mig personligen. Åsikter har jag men öppet gnäll har min närmsta omgivning monopol på.

Hur som så anser jag mig ha rätt att ha åsikter och även yttra dom ifall jag tror att någon jag älskar eller bryr mig om kan komma att ta skada av det.

Kvällen nu äntligen och barnen ligger för natten :) Varit till bvc idag. Allt såg fint ut. Hon har växt 3 cm på en månad. Mammas fina lilla tjej :) Den stora tjejen hälsade på Karl och Linnea och jag tror bestämt att Karl blev lite förtjust i Saga medan Engla stod och grunnade på om hon skulle krama Linnea eller inte :D Söta ungar!

Nu ska jag äta kvällsmat och sen titta på tv. Bara ta det lugnt :)

Natti natt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0