“You don't marry someone you can live with, you marry the person who you cannot live without.”



Bahbahbah....jag är trött. Vi är genom förkylda här hemma, eller fel. Jimmy och Saga är genom förkylda och jag och Engla lite små krassliga. Saga vaknade nog säkert 4 gånger inatt och var totalt bomtät i näsan och feber. Mammas stackars bebis :(

Var på extra kontrollen med Saga på VC också men inte blev jag nå gladare för det utan det blir ytterligare en kontroll fast denna gång av barnläkare. Dr Lisa skickade remissen direkt så vi får se hur, var och när. Kanske blir det ultraljud på hjärtat den gången, bara för att se så allt är ok.

Usch, finns väl inget värre än när barnen råkar ut för något, eller att det upptäks saker som i detta fallet. Så länge mina barn mår bra så mår jag bra och rädslan för att det ska bli något fel på dom eller att dom ska komma till skada är fruktansvärd. Mina barn är mitt allt!

Bara Englis håller sig frisk och kry nu eftersom hon ska iväg till pappan mån-ons och sedan även spendera söndag nästa vecka med sin pappa. Vore inge kul för någon av dom i fall hon låg däckad i feber. Håller tummarna för att både hon och jag klarar oss denna gång.

Lördag den 27 vankas det bröllop igen. Ser fram emot det. Förra sommaren gick jag på mitt första bröllop och efter det tycker folk gift sig som galningar men det gör absolut ingenting. Det är så fint att se dom stå där i kyrkan och vara lyckligast i världen just då :) Den stora frågan är bara vad jag ska ha på mig. Tumregeln jag har om att inte ha samma klänning två gånger på så kort tid går inte riktigt ihop med denna månads budget så jag får helt enkelt trolla ihop något med knäna :P

Nä, undrar jag om jag ska försöka att vila skallen lite innan juvelserna vaknar till liv....

Pussi

Kommentarer
Postat av: Gitsie

Men vad då, misstänker de att något är fel med Saga? :(

Puss

2011-08-20 @ 08:36:25
URL: http://gitsie78.blogg.se/
Postat av: Sandra

Trevligt med en uppdatering från dig. Men inte kul med Saga, hoppas att det visar sej att allt är bra med henne.

2011-08-20 @ 08:46:06
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0