“A woman can hide her love for 40 years, but her disgust and anger not for one day”


Det var väl på tiden att jag tar mig i kragen och skriver lite...men jag har inte haft någon lust. Tänker inte skylla på att jag har ett barn till för jag hade hunnit skriva 10 inlägg om dagen om jag hade velat. Dom är krävande men inte så krävande.

Har bara helt sjukt svårt att hitta något spännande att skriva om. Jag menar, mitt liv är INTE speciellt spännande nu för tiden.

Stör mig mest på andra som glassar runt och tycker att dom lever livet och slösar sina dagar fel men tyvärr måste det få bli deras eget val och lilla jag har absolut ingenting att komma med...hmm.

Jag önskar jag kunde motivera mig själv såpass mycket att jag inte bara skiter i bloggen varje dag. Är skönt att skriva några rader egentligen.....

Well, barnen är det bästa som finna :) Helst underbara :D <3 <3 <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja usch inte kul, hoppas Engla blir frisk snart! Jag har gått ner i vikt iallafall och så onyttig som jag är så borde det vara för amningen. Har gått ner drygt ett kg i veckan men nu känns det som det står still. :S Helammar inte sen 3 veckor tillbaka så det kan ju vara anledningen. Har du inte gått ner nånting alls? Läste nånstans att det brukar ta 6-9 månader innan man är tillbaka där man började.. Hoppas att det stämmer för inte ett dugg sugen på att behöva köpa ny garderob.

Allting bra annars? Allt funkar fint? :)

2011-03-21 @ 11:34:16
URL: http://mesandra.blogg.se/
Postat av: Gitsie

Saknar dina inlägg vännen (och jag saknar DIG också)

Puss

2011-04-01 @ 08:15:15
URL: http://gitsie78.blogg.se/
Postat av: Mårten

Fy fan vad du luktar fisk din jävla fitta. Sug kuk

2012-08-28 @ 01:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0