“Silence is the true friend that never betrays.”

Väntar på att mini ska vakna men hon verkar inte vilja det. Skrev för drygt 2 timmar sen på facebook att jag bakade bröd och att jag trodde minstingen skulle vakna snart men icke....hon sover så gott så. Tur man har lånat pump av Lollo. Tuttarna hade med all säkerhet dött annars.

Har som sagt bakat bröd. Missade tyvärr en ganska viktig detalj vilket resulterade i ett ganska smaklöst bröd men men, inget som inte extra saltat Bregott och kaviar fixar, hehe :D

Tänk att det kan vara så tyst som det råkar vara just i detta nu. Det eda som hörs är mina och Jimmys tangent tryck. Allt annat är tyst :D Älskar mina tjejer över ALLT annat men ibland är det skönt att dom sover ;)

Nej, macka blir nu sen dusch och sova :)

Natti <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Eller så är jag dålig på att fatta ;)



Ja det är ju det, man skulle ju inte ens fundera på att gå igenom det om det inte vore för vad man får ut av det :)Hihi det var tur att det bara blev en Wilde då, var det enda namnet jag hade som jag överhuvudtaget övervägde. Fridde hade Lucas som förslag också men jag var mer för Wilde och han med sen. Vad ska Saga heta mer än Saga då? Jag "letar" andra namn som en tok, vill ha släkt namn men har inga bra på g än..

2011-01-17 @ 13:12:36
URL: http://mesandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0