“We tend to forget that happiness doesn't come as a result of getting something we don't have, but rather of recognizing and appreciating what we do have.”





Puuuh...äntligen somnade lilltjejen en stund. Har suttit med en arg och magknipig liten tjej vid bröstet sedan kl 20.30. Konstigt det där. Man tycker att de inte borde vilja ha bröstet något mer om de har magknip men då är ju trösten där med. Nappen spottade hon minsann all världens väg så det var bara att fortsätta amma. Hahaha, lilla söta lillefoten min <3

Engla somnade jättefint idag och har varit hel lugn sedan 20.00 prick :) Mammas duktiga tjej det :D

Är så fruktansvärt stolt över mina två tjejer så ni anar inte. Känns som om ingen på jorden kan älska sina barn så som jag gör men ändå vet jag att jag är långt ifrån ensam om att känna så inför sina underbara ungar :D Är egentligen helt fantastiskt att man kan känna så starkt för en annan människa och inte bara en utan kärleken är lika stark till varje barn...helt galet men helt underbart med :)

NU ska jag njuta av att få ha mina stackars bröst ifred en stund och sen ta med mig finaste Sagisen till sängen och försöka sova lite. Får inte glömma Fisans ögonsalva heller som jag nu mer får ge på natten när hon är utslagen :O Funkar ganska bra ändå...haha.

Vill bara skicka en speciell liten hälsning till en speciell liten vän. Min underbara Angelica! Du ska veta att du kan ringa/smsa mig dag som natt, oavsett om jag skaffar 40 barn till så har jag alltid tid för dig. Du är en underbar vän som finns där när man behöver dig och jag älskar dig för det. PUSS till dig och din fina familj gumman <3

Så, nu blir det tv och pussa lite på min Jimmy med <3

Mina skatter <3


Kommentarer
Postat av: Anneli.H.

Så söt du e!! O världens sötaste familj,du kan verkligen va stolt// Jo man älskar alla sina barn mest i hela världen ju...KRAMAR

2011-01-09 @ 07:51:39
Postat av: Gitsie

Åh du underbaraste bästa Sandra, du är en av världens absolut mest omtänksamma människor och jag är så glad att få ha dig som vän. Älskar dig! ♥ Puss

2011-01-09 @ 09:24:55
URL: http://gitsie78.blogg.se/
Postat av: Emma

Va söt du är gumman <3 Kan lova att både Angelica o jag och alla dina andra vänner är överlyckliga för att du finns! :)



Åh vad jag längtar tills vi ses, så nyfiken på lilla Saga ju! Kan helt o fullt hålla med om att det är helt fantastiskt hur man kan älska en människa så mycket, kan bara sitta och titta på Linus och inse att jag inte skulle existera utan honom och hans far. Mysig känsla det där :)

Ha det fint och pussa på flickorna från mig!

Puss <3

2011-01-09 @ 18:54:59
Postat av: Katta

Vackra tjejer är ni alla tre och glad för din och Jimmys skull att ni träffades!



Kram kram

2011-01-10 @ 14:44:55
URL: http://saerze.se/wordpress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0